Inlägg 38

Fredag idag, härligt värre!
Denna vecka ha sprungit iväg som vanligt! Vet inte vad jag gör med all tid, men inget vetigt iallafall, har endast lyckats träna 1 gång denna vecka, inte helt okej. Men har ioförsej gått med Åsa 2 dagar, och har planer på att dra mej ner imorgon till gymmet. Annars vet jag inte va morgondagen bjuder på, det märks. Skulle dock så gärna vilja grilla! Man blir bara för sugen när vädret är som det är.:)) 
På måndag börjar annars praktiken, börjar bli lite nervös, inte för själva praktiken utan för mitt schema, hoppas så innerligt att det är nått sånär bra, eller så jag iallafall kan bytta dagar å lite. Men det märks som sagt på måndag.

 Hade nog det undeligast provet jag haft i veckan, frågorna va så luddiga så jag förståd nada, hade visserligen knappt öppnat boken innan, men ändå.

Nån hade även norpat min tvätt-tid i morse, har man inte påbörjat sin tid inom 1h, får man vissta ta den. Jag hade bokat från 07, för att kunna slänga in en maskin innan skolan, började dock inte fören 09, så kom inte ner till tvättstugan fören vid halv nio, å då va det upptaget, och såklart stod den lappen  om regeln in i tvättstugan så jag fatta nada. Blev så jäkla sur. Fast hon som hade tagit den kom ner när jag va där och hon var jätte trevlig, fick nästan dåligt samvete över att jag lätt jättearg när jag fråga om det va hon som tagit tvättstugan ifrån mej.


Ne, nu ska jag trycka i mej en massa godis och popcorn, det är Helg! :)


Dagens låt: The poodles- crying 


Kommentarer
Postat av: dröm

men har du blivit världens största the poodles-fan eller hur tänkte du nu?

2009-04-03 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0