Inlägg 40.

Tisdag och idag börjar praktiken, hade blivit nått missförstånd, min handledare hade väntat på mej förra måndagen å undrat vart jag tagit vägen, men som tur va dubbelkollade hon papprena sen å upptäckte att det va denna vecka, så igår blev jag ledig och idag jobbar jag kväll, börjar få lite fjärilar i magen nu, gör fjantigt men men, vill bara gå så jag får det gjort.

Har inkvarterat mej hos mamma å dem tills fre. så slipper jag pendla fram och tillbaka, är så jäkla träligt på kvällarna å sitta på station 1h å vänta innan man får åka hem, spec om man jobbar morgon dagen efter.

Har även införskaffat mej en ipod nu, en sådär liten en som johanna har. Så jag hoppas såååå att Johanna tar med sej sin dator ner i helgen, så jag kan få norpa lite musik där ifrån?:)
 
Ne, nu är det dags att gå, ska hoppa in på trean innan å hämta lite klädder å så. (slå en glimt på sommarschemat med)


Dagens låt: Britney Spears - If U Seek Amy (är nog den videon du prata om Tessan:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja precis, men jag får inte fram den riktiga på youtube! Det är bara en massa konstigt. Hoppas det går bra idag. Såg Tanja på Änggården, hon verkade lite nervös :) Puss

2009-04-07 @ 19:33:59
URL: http://tessanrudin.blogg.se/
Postat av: drömmen

Klart jag ska ta med mig datorn :)

2009-04-07 @ 22:43:32
Postat av: Tessan

Precis min åsikt ;) Hur blev schemat sen?

2009-04-08 @ 18:17:17
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0