Inlägg 41

Glad Påsk Alla alla!!!!

Sitter hemma med Johanna och en underbar öl i handen:)

Veckan har gått så snabbt! Praktiken är gör bra, simpelt om man jämnför mott inne i husen.

Mådde så jävla dåligt i onsdags kväll, spyde till och med(vilket jag aldrig gör). Men sen mådde prima, eller ja, okej iallafall, gick till jobbet dagen efter (nämnde dock inte att jag mått så illa, får ju verkligen inte jobba då, men hade vart tvungen å ta igen dagarna senare om jag missat). Gick iallafall som i en dvala hela dagen, hade ju kanske bara sovit 2-3h den natten. Men idag är jag som ny igen, sovit underbart bra inatt, skulle ju få dricka öl idag så;)

Imorgon är det daxs för kalas, ska bli kul.

Nästa helg är det Göteborg som gäller! Ska bli sååååå kul! Shoppa å dricka akohol i mängder hela helgen. Niccccce!


Ne, nu ska jag dricka vidare och va lite social med kanske.


Dagens Ja: Öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0