Inlägg 44

Haft en helt underbar helg nere i Göteborg, inte alls nöjd över att den är slut. Förstår inte heller tanken riktigt, ska jag gå runt och må såhär nu, för alltid, eller? Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Tur är väl att Kamilla kanske ska flytta neråt, får jag en till jag kan våldgästa ;) Har åtminstånde bokat in helgen vecka 33 hos Ida igen, ska på Way out west (?).  Ska fira in att jag slutat jobba då.

Annars vet jag inte vad jag har att se fram emot nu, eller jo, ska ju föhoppningsvis till Emelie nästa helg, v. 18.

Annars får jag väl åter igen tack Ida för helgen, hon har donat å haft sej så, handukar, mat å allt möjligt har hon ordnat till oss. Tack tack!


Dagens låt: Ronan Keating-The Way You Make Me Feel! (idag är det en sådan dag bara;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill oxå följa me!:P

2009-04-19 @ 22:16:46
Postat av: Tessan

Jasså, har du blivit lite kärleks krank? hihi.. Puss

2009-04-20 @ 20:44:17
URL: http://tessanrudin.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack själv för en rolig helg! Ni är så välkommna vecka 33 =)

Kram!

2009-04-21 @ 10:25:36
URL: http://charismatica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0