Inlägg 45

Idag var jag sjuk nära att bli överfallen av 2 gigantiska hundar, helt enorma kom de hoppande emot mej, kan lova att jag flög med säkerhet ett par meter upp i det blå när jag såg dem. Men som tur va fanns det ju ett staket imellan, men ändå!

Annars har jag haft praktik idag, dock den längsta dagen jag varit med om, va på ett ställe för dementa, å det va så segt, nästa lika träligt som dagis(men bara nästan).
Provade på ett sånt där "stå" solarium idag, bara 10 min, men kände att det är ju bättre än inget. Kan säga att det va tur jag inte tog mer, va skit läskigt i det solariumet. Kände sej sjukt instängd, fick nästan panik, å då lider inte ens jag av kloustriofobi (eller? haha).

Annars har Elin kammat tills sej och blivit "normal" igen. Känns skönt det.
Ska på fredag in till Lkpg med Emma och shoppa, funderar på å kanske köpa den där kameran jag jag sagt att jag vill ha nu, så man har den till sommaren. Vem vet.

Ne, nu ska jag hoppa i säng, börjar redan 7.00 imorgon och så ska min lärare komma på besök, är lite nervöst faktiskt. Ska bla få reda på hur det gick på senaste provet. hoppas så på Vg, lär behöva det om jag ska ha nån chans att få läsa det jag vill sen.


Dagens låt: Säkert - Är du fortfarande arg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0