Inlägg 46

Detta suger fan! Här sitter jag, en lördagskväll, uttråkad till MAX! Jäkla praktik, känns överjäkligt att inget kunna göra bara för att man ska upp igen innan men ens hunnit läggas sej, typ. Och inga pengar får jag fört, känns också sugit. Står mest å tittar på när de andra jobbar, känner mej gör dum å lat.
Men som tur är så har jag bara 4 dagar kvar, med imorgon. Sen åker jag till Varberga! Yeah.

Och av någon underligg anledning är det självklart enbart skit på tv;n ikväll, tycker jämnt det är nått annars som man skulle vilja se, men som man missar eftersom man ska ut på lördagar, men inte denna. nejnej.

Gud va gnälligt detta blev, men det skiter jag i!


Grattis grattis grattis till Hanna och David som förlovat sej idag!



Dagens låt: Veronica Maggio - 17år
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack, vad gullig du är!



Tyckte synd om dej igår som var tvungen o "jobba". Hade ju varit mycket roligare om du vart med oss!



Puss!

2009-04-26 @ 20:49:52
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0