Inlägg 17.

Röööööööv säger jag bara!
Sitter och försöker plugga in allt till provet i psykoligi imorgon, men det vägrar sätta sej. Förstår inte vad som är så jäkla svårt, har nog läst samma rader typ 1000000 gånger nu! Så nu skiter jag snart i det, får bli en mupp å göra omprov. Är inget mer än det. Trög känner jag mej.! Något som tydligen utvecklas i skolåldern enligt Erik H Eriksson. (haha å det roligaste är att jag var tvungen å kolla i mina papper för att se vilket stadium det hörde till)

Helgen var annars trevlig. Förfestade i Ödeshög (av alla jäkla ställen, jag vet) sen bar det av till Motala/Harrys. Det var trevlig. Igår försökte jag plugga lite, men blev mest tv:tittande (tyvärr känner jag nu).

Fick iallafall reda på att jag klarade för provet i medecin, ska "prata upp mej" till Vg på ons, hade visst inte riktigt förklarat tillräckligt.

Annars var Åsa och jag duktiga å tränade idag, på min "håll timme". Ska även träna imorgon, core och step tror jag det var, om jag nu hinner ditt i tid. Har ju provet sista av allt, visserligen tar det ju ingen tid alls å skriva ner det jag kan just nu, nämligen inget!
Ne, nu ska jag sluta gnälla, är ju faktiskt mitt eget fel att jag inte pluggat tidigare.


Dagens tröghetskänsla: Hög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0