Inlägg 18!

Nu hör jag att allt är som vanligt igen, granntanten skriker som aldrig för, kul. INTE!

Kollar just nu på fetta människor på tv tre. Kan faktiskt inte förstå hur man kan bli så jäkla tjocka som en del är, och hur fan har man råd, menar det är ju liksom knappast som att man kan jobba när man väger 300 jävla kilo. Dessutom är de på nått slags bantarställe där det är menningen att de ska få hjälp, å då smugglar de in "mat"  i sina uberstora fettveck. Bara blääää! Bara en massa jäkla gnäll på dem med.

Annars har denna dag varit riktigt bra, fick nämligen ett Mvg på tumörlära provet, och det är inte var dag jag får det, typ aldrig om man bortser från i idrott. Nice! Sen tog jag mej i kragen och åkte in till Lkpg å hämtade ut mina glasögon. Skulle ju även fått mina linser, men de hade "skickats tillbaka, eftersom jag inte hämtat ut dem i tid". Men bara Hallå! Hur ska jag veta att det kommit in när de inte hör av sej. Men det hade de minsann gjort sa dem, det gör de alltid. Men ne sa jag, inte nån som meddelat mej om det. Men men, de beställde ny och så fickjag en rabattlapp på 300, så okej då.
Sen hittade jag även en så fin jeansklänning på gina som jag bara var tvungen å köpa, och en superduper sött klänning till Wilma på Cubus. Även ny tränningsklädder köptes det, dock från HM, de på sportaffärerna var göör dyra, och faktiskt inte alls lika snygga som dessa. Så imorgon kommer jag va såå läcker när Åsa å jag ska tränna ;)

Kollade på Semestersvenksar (tror det heter det) förut och är nu så sugen på en utomlandsresa så det finns inte! Bara måste få åka iväg nånstanns snart!

Ne, nu ska jag sova. God Natt


Dagens Låt: Melissa Horn - Hanna 
 



Kommentarer
Postat av: drömmen.

Jag kommer aldrig förstå vart du får alla dina pengar ifrån, du måste vara smygmiljonär.

2009-02-12 @ 10:33:24
Postat av: Elin

haha men det väljer å prioritera vet du;)

2009-02-12 @ 13:33:53
Postat av: Maria

En annan ska ju till Turkiet.. O det ska bli sååå skönt. :P

2009-02-13 @ 09:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0