Inlägg 20.

Söndag 15/2. Har ungefär druckit en liter Oboy, det är inte klokt vad gott det är med Oboy ibland! helt jäkla lovely!
Även tryckt i mej tre enorma smörgåsar och två underbara kexchoklad. Underbara söndagar;) Skulle egentligen ätit pizza med Sussie idag, men höll bokstavligen på att dö av hunger då jag vaknade, och förstår inte hur det är möjligt, tryckte verkligen i mej en kebabtallrik precis innan jag slog igen ögonen igår. 
Gårdagen var jättetrevlig, åt jättegod mat och kolladed på melodifestivalen hos Suss, sen gick vi ner en sväng till parken, var faktiskt ett bra tagsen jag var där.

Veckan som kommer har jag sportlov, nice!
 
Och under denna vecka MÅSTE jag städa, det ser verkligen överjäkligt ut här. Första tanken i morse (förutom maten såklart) var att jag ville hem till mamma, där det inget damm finns, inga tidnings/klädhögar, ingen sol som lysser på mig så starkt att jag inte kan sova i min säng, och god härlig hemlagad mat! Så antar att när de tankarna kommer, då måste det va illa. Så på listan över saker att göra denna vecka är städa, fixsa persienier (eller hur fan det stavas), huvudsaken är att det blir mörkt här inne!

Har precis avslutat säsong 3 av Sex and the city, himla bra serie det. Ska nu kolla på Rånarna, en svensk fil men alls våran Mikael Persbrandt, lite uppvärmning inför kvällen Beck film.


Dagens Vill ha: Ärtor (fått ett underligt sug efter det hela tiden)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hörde att parken hade öppnat igen :)

Vi måste dit nån helg.



Ooh, jag vill också ha sportlov! Guud vad fuskit.



Pusss.

2009-02-15 @ 16:17:43
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0