Inlägg 21

Fredag idag och jag är arg! Förbannade grannjävel som hållit mej vaken i natt. Var ett himla liv mellan henne å karl inatt, fulla å dana. Men fram emot halv ett gick han, tillslut! Men fan vad irriterad man hinner bli innan. Och när jag väl somnat, ja då drömmer jag en mardröm och vakna vid 2 igen. Bara va Fan! Är det enda jag drömmer den här veckan ju, inte sådär gör kul å vakna upp med panika varennda jäkla natt. Å spec inte denna natt, måste ju vara ordentligt utvilad idag, ska ju upp till Johanna sen! :)
Börjar dock även bli snorig som bara den, har ju varit hemma hos mamma å pappa, vilket kanske inte var så himla genomtänkt med tanke på att pappa ligger i influensan och mamma nog är påväg å bli sjuk hon med. Dessutom var Hugo hemma igår och han har ju vart sjuk han med. För även om jag kanske inte pussar på pappa, så kunde jag ju inte låta bli Hugo liksom, trots att han förmodligen är full av en massa basiler. Men bara att hoppas det går över, har inte tid att vara sjuk nu!

Annars så är det tvättdag idag, endast därför jag är upp nu. Skulle även tränat, men hoppar det, tänker inte riskera att bli sjuk pga det. Har faktiskt vart å tränat 3 dagar denna  vecka, så det är väl ändå okej.

Träffade Lotta från jobbet i onsdags och hon berättade att jag fått 9 veckor i sommar, 1 mer än de andra, och att jag fått 100% hela sommaren. Nice! Skulle gärna vart ledig som alla andra, men tyvärr så har jag en känsla av att det lär dröja länge tills jag får en "fri" sommar. Det blir bra med pengar om inte annat! Har jag tur får jag bestämma lite över mitt schema med så då ska det nog kunna bli alkohol ändå ;)



Ne, nu ska jag börja plocka lite bland mina kläder, se vad som ska med upp till storstaden!



Dagens Vill: Skälla ut grannen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja lite fest måste det ju hinnas med ;)



Men då får jag väl göra stuvade makaroner till dej nån dag då? Hihi.



Ha det så kul i Stockholm i helgen! :)

2009-02-20 @ 13:39:37
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0