Inlägg 22

Måndag och tillbaka i skolan igen.

Helgen i Stockholm var super nice. Måste faktiskt erkänna att mitt hat mott den staden har minskat nått enormt. Inga sura minner alls. Kan ju ioförsej bero på att vi inte umgicks med en enda riktig stockholmare under hela helgen, Johanna å Ellen kommer ju hemifrån å de andra från ställen runt om, men trevligt var det. Lyckade också få superbra tåg ditt och hem. 300kr gick det på, å det är inte farligt alls, till och med billigare än buss. Så känner att det nog kan bli en sväng upp snart igen:) Tycker det bara är så kul att sitta å glo på folk, underligga männiksor finns det gott om där uppe:)

Annars borde jag verkligen plugga just nu, men lämnade alla mina böcker i Boxholm sista jag var där, så tyvärr blir det inget med det. Ha.

Och nästa helg kommer Johanna hem till östergötland, och då ska vi träffa Malin, vilket ska bli så kul. Synd bara att Förken Emelie inte kunde då.
Båttrippen är även inbokad nu, så har en massa skoj framöver.
Och såklart min kommande tripp ner till Varberg. Såååå kul ska jag ha!


Dagens borde: Plugga

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så nu är du på hemma plan igen. Ska du göra ikväll? Plugga? puss

2009-02-23 @ 12:24:18
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0