Inlägg 23

Sitter och kollar på Gilmore girls, mycket rolig serie, men hon Lorelie är på gränsen till förmycket, känns som hon är yngre än dottern ibland vilket är lite störande, men annars roligt roligt.

På fredag ska jag och Hanna till Lkpg och shoppas upp alla våra pengar;) Funderar på att köpa mej en kamera, enbart för att jag nästa helg ska kunna ta så mycket fula kort på Johanna som det går. Och alla ska ut på internetet med :)

Var hos mamma å dem igår, var tvungen å skriva lite arbeten till skolan. Kollade under kvällen på Julkalenderna Pelle Svenslös med Erik, sjukt bra. Skratta som bara den!  Annars blev jag allt lite rädd igår, men det hade ju gått bra, och det visste jag ju innan, men ändå. Läskigt, onödigt och typiskt.

Helgen är ännu ett ?.

Annars ska jag snart upp till Tessan och Wilma.


Dagens sug: Godis!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas jag har kvar några pengar efter våran lilla shoppingtur ;) Jag måste iaf ha tag på nåt att ha på mej på lördag, på maskeraden. Men vet ungefär vad ;)



Jajja, vi hörs imorrnkväll!



Puss

2009-02-25 @ 21:52:26
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: drömmen

Du får fan inte köpa nån kamera ;)

2009-02-25 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0