Inlägg 24

Blir så sur! Har tv:n slutat att fungera igen, blir galen på tele2 (tror de är dem jag har iallafall:) Men Tur var väl att det hände nu och inte vid 21 då Criminal Minds höll på, då hade det tagit hus i helvete på allvar!

Idag har jag annars vart i skolan, tränat, solat, hämtade Wilma på dagis och flötat en massa hos Tessan:)
Fick dock ohyggligt ont i mina knän när jag sprang på bandet idag, kände även av det lite när jag gick hem, hoppas så att det inte blir nått med skit med dem nu när jag äntligen kommit igång med träningen!

Imorgon är det shopping med Hanna!!!

Helgen är fortfarande lite osäker. Kanske träna och kolla innebandy med Åsa. Eller hjälpa Sofie å dem i huset. Får se. Nått jag iallafall måste gör är att skriva klart (eller börja med) är medecin uppg. som ska va klar på måndag.
Kvällen blir nog Världshuset och Klubben, ska bli nice!


Dagens låt: Winnerbäck - Strimmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0