Inlägg 25

Shoppat en massa fina saker idag, så nöjd med allt:) jeans, jeansdrees, top, träningströja och byxor, och ett par skor (även Hanna slog till på ett par likadana:). Så nu är jag redo för fest imorgon haha. Måste dock sluta köpa nya kläder till varje gång jag ska ut, blir alldeles för dyrt när man går ut nästan varje lördag.

Dock ingen kamera, men det kommer. Måste in till Tranås nån dag i vecka å gå till skoaffären Foten, pratade med pappa om att jag får ont i knät, och han sa att det mycket väl kunde bero på skorna jag har, så ska ditt in och se om de kan trolla fram några åt mej, helst inte några som kostar allt för mycket heller, är dyrt som det är att träna ändå.

Kollar på Semester svenskar just nu, vill utomlands NU! Värme, Sol, Fest och bara allmänt underbart, vill vill vill!  



Dagens Har: Spenderat massa pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0