Inlägg elva

Detta har varit en låååång dag, trots att jag absolut inget har gjort. Vaknade vid halv ett hos Kamilla, drog oss ner till pizzerian, och åt där en guddomligt kycklingtallrik med ris. Sen kröp jag bort till tåget, åkte det till Mjölby, sen kröp jag hem, med en liten avstikare in på konsum, där det inhandlades yttligare onyttigheter. Och efter all denna aktivitet har jag bokstavligen knappt lämnat sängen. Gick på toa ett par gånger, hämtade en smörgås och datorn från soffan, annars har jag inte lämnat sängen, och planerar inte att göra det fler gånger heller. Det är härligt, härliga söndagar!

Gårdagen va skoj, riktigt skoj. Hamnade i boxholm å blev göör fulla. Men betalar dock fört idag.


Ne, ska titta lite på tv nu. å sen ska jag sova.




Dagens mat: Flöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0