Inlägg femton

Fredagen den 6/2. Idag är det lillebror Eriks födelsedag, hela 17 år blir han, nästan lite läskigt gammalt, menar är han redan så gammal måste ju jag va 23 snart. Det går så jäkla snabbt allt!
Även Sussie fyller idag och hon blir 23. Alltså en anningen äldre än mej, känns bra å inte va äldst ;)

Idag har jag annars vart i skolan, tränat å tvättat, tanken var att jag även skulle städat, men då strunta jag i, diskade åtmindstonde så.

Denna vecka har spenderats i skolan och hos Tessan. Hade Tjejkväll där både i ons å tors. Trevligt värre. Å flötigt värre med:)
Men har ju börjat med träningen idag, så nu jäklar ska jag komma i form. Köpt mej ett årskort (typ). så framöver kommer jag spendera alla min lediga tid på lundbybadet.

Ska springa ner till källaren nu å hämta upp den sista tvätten, hoppas så att det är tort nu! Sen ska jag iväg hem till Boxholm och fira Erik. Kanske även gå på innebandy å spana på honom ikväll, ska höra med Maria sen så får vi se.

Imorgon blir det antingen Tranås/black jack eller Motala/Harrys. Får se vad vi känner för.

Upptäckte igår att mitt CSN har kommit igång, så nu väntar jag bara på att pengarna ska rulla in på mitt konto, och det är verkligen inte alls fel!


Dagens födelsdagsbarn: Erik 17 & Sussie 23! Grattis Grattis båda två!



Ska även krama sönder Hugo idag, det gillar vi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0