Inlägg tolv

Sitter i skolan å segar, 1 och en halv timmes rast, inte helt okej, hade heller börjat nästa lektion direkt så man kommer hem nån gång. Men men.
Solen är iallafall framme idag, och det gillar jag skarpt. Känner man att det faktiskt finns lite hopp. Tänk bara, snart så är det sommar! Och i sommar ska jag jobba på trean, å det är helt underbart! Jobba och tjäna pengar:)

Är dock grymt sugen på att åka utomlands! Billiga resor har dem på rayair just nu med, å det är farligt. Är så lätt att man får ett ryck å beställer då.
Men får väl se fram emot en lite båttripp i Mars & lång helg nere i Varberg hos Emelie under valborg. Är inte fy skam det heller=)

Ikväll ska jag till Tessan, färga hår stod det visst på schemat, fröken försöker bli blondin igen. Och imorgon ska jag och Åsa träna, ska bli skönt å komma igång igen, är ju som sagt snart sommar:) Även hårfärgning stod på schemat då med, tvivlar dock på att det är blondering då, eller vem vet, även Åsa kanske vill bli blond?

Kom på att jag ska ju upp till Johanna med en sväng, å göra stockholms gator osäkra, och kanske få mej en titt på hennes blivande man, vem vet ;)

Dagens Vill: Krama Hugo! (ska tvinga Sofie å stanna i B-holm på torsdag efter deras babybadande så jag får pussa lite på honom:)






Kommentarer
Postat av: drömmen

ja men gud ja, du måste ju komma till sthlm och titta på honom :)

2009-02-03 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0