Inlägg tretton

Sitter just nu hos Tessan & Wilma, precis ätit pasta, kassler och ärtor, å som jag har tjattat om det de senaste dagarna så borde jag allt va nöjd nu:)
Annars har jag vart i skolan idag, som vanligt. Slutade redan vid halv elva, och begav mej då in till Linköping för att åter igen försöka hämta hem mina glasögon+ linser. Men ne, den jäkla butiken var stängd idag med. Så sur blev jag, inte så jäkla skoj å fara in ditt var å varannan dag bara för att vända liksom. Men som tur är var Tessan supersnäll och lånade ut hennes busskort, så jag slapp iallafall betala tågresan.

Ne, nu ska jag ta å vara lite social igen. Ska ju snart sätta mej tillrätta i deras soffa å invänta Unga mödrar mm.





Dagens löfte: Träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0