Inlägg åtta

Söndag den 25/1-09.

Idag är en bakisdag, en riktig söndag alltså. Är väl egentligen inte alls speciellt dålig, men känner ändå att jag är värd å flöta i både chips, dip, godis, pizza & dricka. Sitter å tittar på Mord i sinnet just nu, underbart bra serie. Ska kolla på Ginza sen om det finns fler boxar att köpa. Borde egentligen plugga just nu, men får göra det imorgon istället, eller om jag känner mej själv rätt så blir det inte förens på på tisdagskväll, i sista stund som vanligt.

Idag kommer även Emelie hem till härliga Sverige igen, kan tänka mej att hon ångrar sej så fort hon sätter fötterna utanför planet, fyfan vilket sugit väder det är här just nu, längtar som en tok till sommaren.

Gårdagen var riktigt nice, var i lkpg på dagen med Kamilla, köpte såklart kläder fast jag inte skulle. Sen åkte vi hem till henne och förfestade med Emma å Hanna. Mamma var sen snäll och körde in oss till Tranås. Där inne var det sedan fult med folk som man kände igen. Sussie å Malin, Syster å Maria. Och en massa massa fler. Kommer jag ihåg det hela rätt kan det va så att Kamilla å jag lovade ( eller ja, vet väl inte om han fann det så nödvändigt egentligen men..) att köpa en ny tröja till Kalle. En att ha när han spelar med innebandylaget, den han använder just nu är obeskrivligt ful, eller åtminstonde helt fel till resten av klädderna. Man måste ju vissa upp den bästa sidan av sej när man representerar Boxholm liksom. 


Dagens Tv: Brittiska deckare. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satt och kollade på Frost idag, han är ju den klart bästa tvdeckaren:-)

2009-01-25 @ 20:47:25
Postat av: Sofie

Jag satt och kollade på Frost idag, han är ju den klart bästa tvdeckaren:-)

2009-01-25 @ 20:47:39
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0