Inlägg fyra

Tisdagen den 20/1 2009. Idag tar Barack Obama över som president i USA.  En stor dag alltså. Själv har min dag bestått av skola, tv, internet, fika med mamma och shopping på Netto, eller ja shopping å shopping, köpte mej gräddfil, tacokryddor och lite godis, så nu har jag precis 53 kr kvar, Å de pengarna var det tänkt skulle gå till hårfärg. Eftersom det var menningen att jag skulle klippa & färga mitt hår imorgon, men självklart ringde jobbet, så det blev inget med det. Får helt enkelt hoppas på att underbara Maria kan någon annan kväll denna vecka, vill helst få det gjort innan helgen.

Vaknade i morse av att balkongdörren blåste upp. Inte helt okej å va tvungen å dra mej ur sängen en kvart för tidigt för att stänga den. Fast passade då på att trycka igång tv;n påvägen tillbaka till sängen å det var nice. Skönt å få vakna till lite sakta sådär, funderar på å se om man inte kan ställe in så att tv;n går igång på morgonen på nått sätt. Vem vet, med alla modernigheter som den har kanske det går?. 

Nu är det även snart dags för a-kasse pegarna å trilla in på kontot, å de känner jag nog är mer välkomna än vanligt, eller ja pengar är alltid välkommet men just nu är jag så fattig så det finns inte. Men pengar är ju faktiskt till för att spenderas så:)

Och det är även snart Lördag, å det gillar vi med, eller hur Hanna?!



Dagens låt:   James Blunt-Same Mistake

Kommentarer
Postat av: Anonym

OooooM vi gör! Vi älskar´t.



Puss

2009-01-21 @ 17:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0