Inlägg nio

Borde kanske komma på nått annat som rubrik snart, fast känner att det är väldigt smidigt det jag kör med nu, slipper en fundera ut ny varje gång:)

Har inte tid å skriva här just nu, ska nämligen upp till Tessan och Wilma, (som vanligt:) och skvallra lite som vanligt;)

Dagen har annars spenderats i skolan. Jobbade igår så sov hos mamma å de inatt, fick mer eller mindra springa till skolan i morse eftersom jag tog nio tåget in, å började tio över, men vad gör man inte för lite längre sömn?

Känner även att det är en hel del -Jag jag jag i klassen, orkar inte ríktigt med det alltid.

Prov på fredag med, inte pluggat nått än, men tar tag i det imorgon istället. I sista minuten.

Jobb på tre;an på fredag med, det är nice, gillar å vara där!

Tog denna av Sofie; Världens underbaraste Hugo!





Dagens borde: plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0