Inlägg sex

 Torsdagen den 22/1.

Idag har pengar kommit in på mitt konto.
Varit i skolan.
Köpt hårfärg & alkohol.
Myst med superduper söta Hugo.
Vart hos Maria å fixsat håret.
Pratat med fröken Dalvik som berättade att hon gått med bruten arm i 2 veckors tid utan att ha märkt nått. (eller ja, klart hon haft riktigt ont å så, men inte förstått att den var så sönder som den va).
Ätit en massa pizza & godis med Tessan.
Kollat på Criminal Minds.

Mycket bra dag.


Morgondagens måste: Köpa en elvisp!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuud!!! 2 veckor?!!! Stackare!!! Usch, är inte det farligt??



Jasså, du har vart och laddat upp nu inför helgens bravader.



Jag är sjuk så jag följer inte med på lördag.



Neeeevars :D Jag har ingen feber längre så SJÄLVKLART ska jag till Tranås!!!

Måste bara köpa nåt drickbart. Men åker nog in till Mjölby imorrn.

Ska bli så kul!



2009-01-23 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0