Inlägg sju

Är skit sur. Över att CSN inte vill ge mej mina pengar & att Norde norpar 200kr av mej varje månad! Undrar hur länge de hållt på med det? Och framförallt VARFÖR? Måste alltså dra mej ner ditt på måndag å gnälla lite.

Kollar på lets dance just nu och det är jävla blondinbella som dansar, känner mest för att hoppa in genom rutan å ja.. Är så trött på allt om henne, överallt dyker människan upp. Blä.

Läste precis mitt horoskop, och har jag tolkat det hela rätt är denna dag min lyckodag, bara va? Kommer att under de närmsta veckorna bli sååå poppis. Ska tydligen flörta med de som är i tecknet Lejon, så imorgon ligger Kamilla grymt risigt till ;) Det ska även visst förändras en hel del framöver, allt ska falla på plats, så ja, helt enkelt kommer jag va mest poppis på dansgolvet imorgon, hångla med Kamilla å på så sätt förstå att jag egentligen är lesbisk. haha. Vilken händelserik morgondag jag har att se fram emot:)

Ne, imorgon ska jag faktiskt umgås med Kamilla, men utan hångel, det kan jag lova! Ska istället åka till Ikano å göra av med pengar. Och på kvällen är det äntligen dags för parkhallen! Har fortfarande inte vågat fråga mor om hon vill köra in oss, eller ja, jag har faktiskt inte fått tag i henne, hon jobbar tydligen. 

Fick även reda på att vi ska ha 2 prov de närmsta veckorna, å såklart i Psykologi och Medicin, de kurser jag tycker verkar svårast. Så nu har det verkligen dragit igång på riktigt!


Dagens humör: Seg



Men herregud, måste bara lägga till, hur duktig var inte Laila? Mycket imponerad! (för jag är en grym dansexpert, lovar). 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu är det jga som sitter och läser alla bloggar 17 gånger om dagen hehe.. Uppdatering krävs nu Elin hihi. Puss

2009-01-25 @ 15:11:13
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0