Inlägg tio

Torsdag den 29/1 och imorgon är det dags för mitt första prov, och det är i tumörlära. Sitter just nu och försöker läsa på, men det känns inte som att nått vill fastna. Istället känns det mest som att jag har cancer i hela kroppen, tycker typ alla symtomer stämmer in, är faktiskt lite läskigt.
Hade tänkt gått upp till Tessan en sväng ikväll, men känner att det är lika bra å försöka lära mej detta, kom på att det är dem med bäst betyg som kommer få första "tjing" på platserna till de olika inriktningar vi ska välja nästa termin, och till den jag tror jag vill läsa, finns det tydligen bara 10 platser, å det ska delas på oss 19 som läser på komvux och de som läser omvårdnad på kungshöga. Så ett VG skulle ju iallafall inte skadda.

Läste precis att lillebror min hade blivit utnämnd till bästa spelare i gårdagens A-lags match i innebandy, är ju typiskt att man missade den. Hade utan tvekan skrikit mej hes som fan då ;)

Kamilla & jag funderar på att gå ut i linköping i helgen, är ju inte var dag man är där och känner att det kunde va skoj, men vem vet, tågen går ju tyvärr grymt dåligt hem där ifrån.

Ne, nu ska jag ta tag i det hela, är ju mycket kul på tv ikväll, både Criminal Minds å Generation fett, tycker den domkumäntär serien är för intressant, förstår inte hur man kan låta sej själv bli så jäkla fett som vissa är. Hade dock vart kul å sett den med Tessan, hade vi kunnat äckla oss ihop, (samtidigt som vi trycker i oss massa massa godis. haha)





Dagens Låt: Lars Winnerbäck & Melissa Horn - Som jag hade dig förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0