Inlägg tre

Denna dag har spenderats i skolan. Där har vi klippt å klistart, lyssnat på föreläsningar och skrivit en massa massa. Men det är skönt, skönt å ha nått å göra om dagarna.
Och denna kväll ska som vanligt (ja kan nog säga det nu mera) utspela sej hos Tessa. Å där är det bestämt att det ska ätas en massa godis. Skulle ju bli nyttiga nu efter jul å allt, men kör på det att vi måste avvänja oss lite sakta sådär, kan ju inte sluta ge kroppen socker bara sådär liksom, den skulle ju få en chok som heter duga stackarn.

Har även vart duktig & köpt mej ett eget solkort idag, så nu ska jag bli brunare än en pepparkakasgubbe! ;)

I helgen är det även Barbados i Tranås, så det ser vi fram emot!


Dagens låt: Melissa Horn - Sen en tid tillbaka


Kommentarer
Postat av: Hanna

Massa godis?? Mmm låter gott! Jag skulle inte dricka nåt annat än naturdietdrinkar idag, men nu ikväll så var jag helt svimfärdig så vi gjorde lite tonfisksallad. Herreguud, måste ju få äta nån mat! Jag överlever inte annars. Men nu ska vi åka till gymmet, haha.



Okeej, jag ska med. Dessvärre är jag urfattig. Men som tur är så har jag en underbar sambo som så gärna ger mej lite pengar så att jag kan följa med ändå :D



Puss

2009-01-19 @ 19:05:34
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad trött jag blir! Hade skrivit en kommentar till dej, men så blev det nåt lustigt så den försvann..

Så nu skriver jag den en gång till.



Massa godis?? Mmm det låter gott! Jag skulle bara dricka naturdietdrinkar idag. Men nu ikväll så blev jag alldeles svimfärdig så vi gjorde en tonfisksallad. Måste ju äta nån mat! Men nu ska vi till gymmet :)



Okeej, jag ska med. Men dessvärre är jag urfattig. Men som tur är så har jag en underbar sambo som mer än gärna ger mej pengar så jag kan följa med ut :D



Puss

2009-01-19 @ 19:09:16
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha? Och nu kom den fram! Jävla blogg! Jag blir galen!!

2009-01-19 @ 19:10:02
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0