Inlägg Två

Inlägg nummer två.

Dagens händelser: Söndagen började kl 10. då Tessan kom och väckte mej.  Färgade hennes hår, drack te och kollade på nyhetsmorgons intervju med Liza Marklund ang. debatten som är runt boken Gömde. Så vi spenderade säkerligen en timme åt att klaga på allt å alla som är dumma i huvudet nog å tro på "mannen med de mörka ögonen", allt jäkla klagande om att inte allt stämmer i boken, men va tusan liksom, det står ju i början av boken att platser, namn mm är ändrat för personernas säkerhet. Men men, hon är med all säkerhet bara kändis/pengakåt den där Monica Antonsson. Blä säger jag.!

Annars har dagen inneburit film, Notthing Hill och Chasing Liberty, härligt enkal kärlekskomedier. Men blev såklart grymt sugen på att åka till London efter att jag kollat på Notthing Hill. 


Gårdagskvällen skulle spenderats på bion i lkpg med Kamilla, dock var ju biljetterna slut när vi kom ditt. Så blev en fika på Steves istället (å där träffa vi på Madde)  och åkte efter det hem till mej istället å hyrde film. Leo hete den, helt okej, lite små äcklig stundvis. 

Och imorgon är det skola igen, har egentligen en läxsa som borde göras, men orkar verkligen inte, får göra den på rasten innan letionen istället. 


Har norpat en lista här under ifrån Hanna, allt bara för att alla ska få lära känna mej så fort som möjligt(vet att ni alla är så otroligt nyfikna).




 (x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) Du har gått in i en glasdörr
(x) Du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) Du har sprungit in i ett träd
( ) Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) Du testade precis om du klarade det
( ) Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) Ditt hår är/har varit blont
( ) Folk har kallat dig långsam
(x ) Du har bränt dig på ett konstigt ställe
(x) Du har nån gång somnat på jobbet
(x) Du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) Du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
( ) Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) Du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) Du har satt på dig dina kläder bak o fram eller ut o in utan att ens märka
(/) Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) Du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) Du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) Du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen



(roligaste är att jag typ inte ändrare några svar alls, Hanna å jag är grymt lika helt enkelt ; )


Dagens låt:
Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men så glad jag blir!!! Nu har jag ännu en blogg att läsa :) Se bara till nu att uppdatera dagligen!



Ja, vi är visst rätt lika, hihi.



Jag har också sett den där filmen Leo. Hemsk tyckte jag att den var.. Men bra.



Puss

2009-01-18 @ 20:29:26
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Evelina

Håller med Hanna!

Ännu en blogg att följa :) hihi



Puss

2009-01-18 @ 23:46:24
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men troor du eller! Vi måste ringa henne i helgen, för jag ska verkligen med till Tranås! Shit, jag satt precis och tänkte för mej själv att "nästa helg måste jag vara nykter". Men det sprack med en gång. Aldrig att jag missar Parkhallen :D Fredag eller Lördag förresten? Jag hoppas du säger Fredag, för på Söndag ska vi ut o äta med släkten o då vill jag inte vara bakis ;) Hihi.



Puss

2009-01-19 @ 12:21:38
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: drömmen

nämen, så det blev en blogg tillsist. trevligt måste jag säga :)

2009-01-19 @ 13:18:43
Postat av: Sofie och hugo

vvyx vvrcQ ,0MNBVCXT



En hälsning från Hugo:) Han har skrivit det alldeles själv haha

2009-01-19 @ 15:29:06
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0