Inlägg 67

Underbar dag, vaknade upp som en helt ny människa idag och jag är ledig, inte helt fel det.

Mår till och med så bra idag att jag kunde läsa igenom alla hundra sms jag skickat i helgen, utan att må illa(eller ja, inte de jag skickade utan svaren, de andra lär ska få va ett tag till, hehe).
Även börjat kolla över mitt schema för att se vilken stackare som får byta med mej Way out west helgen, är ju ledig lör-sön, men måste bli av med fredagen också, men ska väl inte va så svårt.
Annars va dagen på jobbet igår överjäklig, gick runt med en skål filmjölk å åt försiktigt hela eftermiddagen, fram å kvällen blev det dock bättre, vågade mej på lite pytt i panna, vilket var helt fel, för då kom magen igång igen. Men men, nu ska jag sluta älta det, ska iallafall inte dricka alkohol på ett bra tag nu.

Ska faktiskt ta å gå en sväng snart, ner till stan å inhandla lite varor, ska göra Ellen's pastasås ikväll.


Tänkte även, Tessan, ska vi ta å ses nån dag snart kanske? Känns som hundra år sen ju!




Dagens låt; Dolly Parton - Here you come again

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Elin! Var det en bakfylla likt min?? Det låter nästan värre?`:) Jag ska med till way out west! Eller jag kommer vara där iaf. Så då får vi hänga återigen!

2009-07-08 @ 09:46:02
Postat av: Ellen

Jag (o Jens om han hänger med) bor hos Jenny. Så vi har redan plats fixad. Kul om flås följer med!!

2009-07-09 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0