Inlägg 68

Fredag idag, första dagen på länge jag känt mej normal, för i tisdags vände det såklart på kvällen sen. (så tar i träd nu att det inte gör det igen)!

Annars så drog jag av en nagel gör långt ner på jobbet idag, skit ont, påstrat som tusan!

Lyckades även byta bort min söndagsmorgon helgen då båt-racet(?) är. Så kan iallafall va med på kvällen då det är fest, vilket ska bli gör kul, har ju missat det alla år innan, eftersom jag alltid jobbar just den helgen.

Har börjat få tandvärk igen, dock är det i hela käcken det gör ont till å från nu, inte bara tanden. Orkar verkligen inte med den där jävla tanden. Får jag riktigt ont igen å måste åka in, då får de fan ta bort den.

Även börjar planera för en Lind's reunion, gööööööör trevlig det. Hoppas så alla alla alla kan! :))


Dagens Bra: Mitt jobb, trevliga som få!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja..Vi börjar verkligen bli gamla. Haha..

2009-07-11 @ 23:48:06
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0