Inlägg 70

Sitter och kollar på Walk the line och håller med Hanna, mycket bra film. 
Dock undrar jag vad 3;an tänkte när de la in hundra reklampauser i filmen?!

Jobbat min sista hela helg (tror jag). Nästa är det bara lördag å helgen efter det så är jag ledig söndagsmorgonen. Det gillar vi, sen ska jag fan inte jobba en hel helg fören nästa sommar. (hehe, kan ju hoppas).

Var på Harry Potter filmen med Åsa igår. Så Bra! Älskar dem, bara surt att det dröjer så himla länge igen innan det kommer en ny. Skulle vilja kolla igenom allihoppa. Se vem jag ska tvinga å göra det med mej;)


Ne, ner till tv;n igen.

Dagens humör: Bra 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jävla 3:an! Vad det förstörde!!!

Men visst blir man lite kär i "Johnny"? ;) Såå snygg!



2009-07-20 @ 23:14:41
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men läste du eftertexterna? Att hon dog ju 4 månader före honom. Snacka om att han måste haft hjärtesorg! Så fint!



Njaaaaa. Jag har inte bestämt mig än! :)

Var skitkul förra veckan, men är inte säker på om jag orkar festa igen..Hihi. Jag ska tänka på det, absolut! :)

2009-07-21 @ 11:32:22
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0