Inlägg 71

Haft 3 små "sår" på foten som kliat som bara den.. Frågade sköterskan på jobbet idag va det kunde tänkas vara.

- Men det är ju 3 färsting ju.


Kul bara, gått med det hur många dagar som helst. Och inte fattat nått, trodde faktiskt fästingar var större än små små myggbet. Men men.

Supersnälla Indira på jobbet plockade så fint bort dom, när jag försökte så fick jag bara tag i huden runt om.

Så hoppas såååå att jag inte åkt på nått nu, orkar inte med en atibiotika kur för stunden, har inte tid!


Annars så är det Statt som gäller imorgon, ser vi fram emot.
Å på Lördag blir det nog Mjölbyfylla med Åsa, ska bli skoj det med:)


Dagens sjuklighet: fästingar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Uppdatering nu lilla Elin! Puss

2009-08-14 @ 10:28:03
URL: http://tessanrudin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med. Men det kvittar ju tydligen hur mycket man än tjatar :P



Puss.

2009-08-14 @ 14:33:29
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hello! Japp de är bra, sj då? den där vita "pälsen" köpte jag på gina tricot men sydde om den, sydde dit de svarta på den (det var ingen kofta när jag köpte den utan mer en halsduk eller nåt). Cigghållaren beställde jag från nätet(det går att sätta dit en cigg och röka på riktigt=)



Japp, hade sån där barnfärg från salong, tvättade håret typ 2-3ggr på natten när jag kom hem och sov med inpacking så var all färg borta sen:)



Ska du på maskerad? Ska ner till Sofie den 28okt, kan ta ned cigggrejen om du vill låna den, pälsen med ifall du vill, den är ju egensydd så inte så skön men..;)

kram

2009-10-15 @ 20:50:15
URL: http://creadiiem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0