Inlägg 54

Har sjuuuuuuk tandvärk idag, redan tagit de iprenen man får på 1 dag, är nog fan så illa att jag får ringa på måndag, om det inte gott över (SNÄLLLA SNÄLLA!)

Annars sitter jag i B-holm, flyde lägenheten i söndags, orkar verkligen inte sitta där och glo in i vägen. Kommer väl bli galen där i höst när inte Tessan bor bredvid.

Hoppas även så att min deklaration gott igenom så jag får pengarna nästa vecka, är verkligen grymt fattig just nu, helt pank om jag ska va ärlig.
Har till och med bakat eget bröd, så fattig är jag. Haha, ne riktigt så hemskt är det inte, mamma låter mej ju knappast svällt direkt, snarare tvärt om. Vill bara ha sånt bröd, med massa nötter å godheter i.

Annars börjar jobbet på måndag, å då är det bara 17 dagar kvar till P&L, ser så fram emot det.

Och på Lördag är det Sverige-Danmark! Ska hej hej hej ihop med Åsa!

 A Camp : Song For The Leftovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0