Inlägg 56

Känner mej bådde grovt misshandlad och bestulen, hatar hatar hatar att gå till tandläkaren.

Tror ni inte att det var värst hålet, precis vid nån nervgrej! Så inte bara 1 spruta fick jag, å inte heller 2, utan 3 jävla stycken har de haft i mej! AJJJJJ!

Fast igentligen gör det ju inte så farligt ont, själva borrandet, vet inta vad det är som gör att jag får panik. Är väl räddslan att det kan göra ont, å skulle man då rycka till, ja vem vet var borren hamnar?!

Men värst av allt är att jag måste tillbaka, å då förmodligen för att 1. Rotfylla eller 2. Dra ut! Kul va!? Ne.

Roliga är att jag med all säkerthet får va hemma ikväll, har bedövning från precis under ögat ner till hakan, känns sådär å dricka alkohol å va bland folk när man dreglar som en hund.

Ne, nu ska jag sluta gnälla.


Får väl hoppas alla får en gör trevlig kväll varesej bedövningen släppt eller ej.


Imorgon är det iallafall fotboll å nån öl som gäller! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0