Inlägg 58

Bra Sverige, bra! Chansen finns ju fortfarande, så nu är det bara å fortsätt såhär!!!!
Heja heja!


Annars har jag idag avklarat 3;e dagen av 45 på jobbet. Tiden kommer med all säkerhet bara flyga iväg, gillar att va där(oftast;).
Men typisk är väl att det, såklart, helt plötsligt dyker upp en massa roliga saker  om helgerna framöver. Denna har Ellen grillfest på fredag, Världshuset på lördag. Nästa, midsommar, har Tessan Grill hemma hos dem i huset. Men jag, jobbar självklart bådda helgerna! Men, om jag bara orkar, ska jag allt ta mej ut till V. Harg på midsommar, kan ju fan inte sitta här själv å glo, skulle nog kännas lite hemskt sådär.


Nu ska jag kolla på Paradiset, gick visst på Tv4 film ikväll.


Dagens Sjukdom: kommande blodförgiftning av den jäkla stickan jag fått in i foten som jag inte kan få ur!

Kommentarer
Postat av: drömmen

bara du inte har blodförgiftning under peace and love så är jag nöjd ;)

2009-06-10 @ 22:23:26
Postat av: elin

Ska försöka det undvika det, det och tandvärk är något vi lämnar hemma!

2009-06-10 @ 22:25:41
Postat av: Hanna

Haha, det är bra Elin :) Fortsätt läsa!



Hoppas VERKLIGEN vi ses på Midsommar!



2009-06-11 @ 20:26:43
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag känner honom inte, men David "känner" honom.

Alltså HELT utan anledning! Bara ville jävlas typ eller nåt sa Ewe att han sagt. Helt sjukt ju!

Nej, det var ingen här som hade fest. Han skulle till nån annan och stannade tydligen till här på vägen. Han förstörde verkligen våran kväll!

Jag har drömt om det inatt och tänkt på det hela tiden idag. Egentligen är det ju HAN som ska må dåligt idag. Inte vi. det är inte vi som har gjort något dumt. Usch vilka människor det finns!

2009-06-14 @ 17:25:10
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0