Inlägg 60

Har gråtit så mycket, precis sett sista (å då menar jag verkligen det sista av alla) avsnitt av Cityakuten. Vet inte riktigt varför, men efter att de vissat en scen från då Mark dog, då började jag tjuta hej vildt. Underbar serie det där! Och avslutnings repliken - Are you coming doctor Green?, Klockrent!

Annars har jag varit hos Maria och blivit fin i håret. Så nu är jag helblond igen.

Vart i Tranås en sväng med Emma också, köpt ett par så fina skor! 

Annars har tydligen nån gud blivit arg på mej eller nått, för nu ska det tydligen gör jäklas med P&L. Vet inte riktigt hur jag ska kunna få till det här. Men än har vi inte givit upp!!!!!


Dagens Ja: Fin fina skor i stl 39, (med lite vilja går allt)

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tyckte väl jag såg bilen här i stan:-)

2009-06-16 @ 08:59:09
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Hanna

Har inte du typ 41? Hehe.

2009-06-16 @ 12:58:04
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0