Inlägg 61

Idag är en väldigt bra dag! För idag blev jag av med min jobbdag nästa torsdag! A-K tog den åt mej. Ska dock jobba 2 dagar åt henne, å tisdagen blir 6.45-21.15 i streck, men det skiter jag i, för jag är ledig nästa Torsdag!

Har även fått pussa på Hugo idag, å det är aldrig fel! Söt som socker den lilla krabbaten.

Fick även höra att Linda (en av frisörskorna här i B-holm) gör hår förlängning, hon hade gjort det på en tjej nyligen å det hade bara kostat 3500, kan hända att det va lite kompispris, men är det inte det så ska jag nog sätta i lite efter sommaren, för det va väldigt billigt!

Ska nu ta och klappa lite på Lucas, är alldeles för dålig på det, å nu när inte mamma är hemma är det väl bäst jag skärper mej så inte stackarn blir ledsen.


Dagens JAAAAA: Anna-Karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0