Inlägg 63

Blev så till mej förut att jag inte visst vart jag skulle ta vägen, gick från att knappt kunna ha ögonen öppna till å få så mycket energi så ni annar inte. Kan inte va normalt haha, göör ringde Kamilla direkt.


Sitter på jobbet å väntar på att få lägga sista damen, var nått ryskt program som vissta var så intressant.


Ska hem sen å se hur bruna alla är, de hade visst haft det jättebra där nere.

Kollade med Emelie förut om vi skulle lyckas ses denna sommar, men det verkade det inte som, alla helger krockade. Men får ta det så fort sommaren är över å jag går i skolan igen, är väl det mest posetiva med det, att man slipper jobba helg.

Börjar dock bli nervös över min jäkla tandvärk som vägrar släppa, vore just snyggt å få gör ont på P&L, risken finns ju om man är fuller å tabletterna inte tar som de ska.

Ne, nu ska vi ta tag i det sista.


Dagens missbruk: alvedov & panodil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0