Inlägg 64

Sitter här med världens tandvärk, har kanske sovit 1h inatt, orkar fan inte! Funderar på om jag ska ringa folktanvården sen iallafall, hade ju tänkt å vänta tills de skulle ta visdomständerna men detta går inte, vet helt ärligt inte när jag sov en hel natt senast, tror det kan ha vart i början av månaden!

Annars har helgen var super (knappt ingen tandvärk), fint väder, roligt folk, alohol i mängder och en husbil (nog bäst av allt). Gick förbi den "vanliga" campingen där, å fyfan vad det stank illa, urin å en jäkla blandad äckellukt, hade nog aldrig pallat att bo där.

Känner att jag inte riktigt kan konsentrera mej att skriva, huvudet är tungt som bly å tanden värker som FAN, så jag ger upp.


Dagen borde; tandläkaren

Kommentarer
Postat av: Malin

Elin, Elin!! Ta tag i tandläkaren nu!! Så där kan du ju bara inte ha det.. Det kommer gå jättebra!!

Kram kram

2009-06-29 @ 09:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0