Inlägg 65

Åkte till tandläkaren idag, (för 3;e gången) tog med mej mamma, kände att jag var tvungen å ha nån där som kunde tala för mej, om jag brytit ihop totalt. Men det gick okej, fram tills de började borra, gjorde så jääääääävla ont, som nån brände en jättecigg mott hela mitt huvud. jäkla fan bedövning som inte tog, hade ändå fått 2 sprutor då. Drog in nån maskin å sprutade in nått i tanden, gjorde gör ont det med, men efter det så släppte verken då de borrade iallafall.
Nu är det bara att hoppas det hjälper, har fått pencillin och så har de ju borrat upp tanden en massa, så nu får det fan va slut på värken.
Blir dock inget Statt för mej på onsdag, vågar ju inte riktigt riskera det när jag precis börjat på pencillinkuren, tar alkoholen i helgen istället, känns som det är värt mera, Statt kan vi ta en annan helg.
För denna helg ska vi nog bege oss neråt en sväng, roadtripp som sagt, bara hoppas att mammas å deras bil hinner bli färdig tills fredag, men det borde inte va nått problem.

Ne, nu ska jag se klart på Kommisare Frost, sen ska jag trycka i mej en massa värktabletter och förhoppningsvis sova hela natten, för imorgon ska jag iväg med Åsa, Johanna (å Elle) och bada! Sommar sommar sommar!


Dagens föda: piller i alla dess former.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0