Inlägg 27

Sitter hos mamma å papap och försöker få nån ordning på uppg. i Människan socialt och kulturellt. Går väl sådär tyvärr, har verkligen grymt svårt att koncentrera mej just nu. Fråga mej inte varför men precis allt annat än just det jag borde tänka på tänker jag på. haha, får väl ta mej en bensträckare och se ifall inte det hjälper, lite kaffe kanske?.

Nästa helg kommer både Johanna och Emelie hitt, och då ska det festas med Malin i Lkpg. Ska bli gör skoj, lite Kläppenreunion liksom, tyvärr utan Lisa och Madde..

Struntade även i passet på gymmet idag, han faktiskt inte. Eller hade jag gått på't så hade jag fått ta två-bussen hem hitt, vilket hade resulterat i att jag inte vart hemma fören vid tre istället för kvar över elva. Kände att jag behövde de timmarna till uppgiften. Sen skulle inte Åsa gå heller, kan ha spelat in lite. haha, mobbat jag vet. Men ska träna imorgon och gå på passet på torsdag, kanske även försöka simma på lördag, vem vet.
Skulle vilja gå på "Män som hatar kvinnor" filmen, se om jag inte kan tvinga med nån på fredag.

Väntar även på att mina jäkla linser ska komma hem, var inne hos optikern i fredags när Hanna å jag var inne, men då hade de fortfarande inte kommit hem, högerlinsen hade tydligen vart slut på lagret, men senast tisdag skulle de ha kommit. Men Nehe, ingen som ringt mej än.

Och eftersom jag inga egna bilder har, norpade jag en som fanns här på datorn.
Tror faktiskt detta är första gången jag träffade Hugo, eller ja, Hugo träffade mej.
Uberdubbersöt är han iallafall.!



Dagens låt: Maia Hirasawa - The worrying kind

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag går gärna på bio :)

2009-03-03 @ 18:29:27
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: drömmen

Jag vill gärna också följa med. Måste ju se den där filmjäveln :)

2009-03-03 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0