Inlägg 28

Borde egentligen gå och lägga mej nu, men känner mej lite uppspelt sådär underbart. haha, härligt härligt.

Har en massa kul nu framöver, Fre: Bio- Män som hatar kvinnor. Lördag: Fest. Nästa helg kommer Emelien å Johanna hitt och så ska vi fest med Malin, Kläppenreunion eller vad:) sen så är det båt ture helgen efter (tror jag), sen är det dock ett glap på ett tag, då börjar min praktik, men när den väl är slut så drar jag ner till Emelie i Varberg över 1;Maj helgen å festar med henne. Ska även klämma in en tripp ner till Ida i Gbg. Underbart så!


Har dock kommit på att jag imorgon ska försöka "prata upp" mitt G(typ Vg) till ett riktig Vg, kan bli lite svårt eftersom jag än inte öppnat boken, men men. Får väl improvisera.


Ne, God natt alla!




Dagens låt: Dixie chicks - Not ready to make nice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0