Inlägg 30

Måndag och skola igen. Precis lämnat in ansökningsblanketten för nästa termin, hoppas så att jag kommer in på Sjukvården, men chansen är tyvärr inte så stor, bara 10 platser å är väl i värsta fall upp till 40 sökanden. De går på betygen, så det är verkligen bästa att sköta sej exemplariskt den närmast tiden.

Annars är jag grymt trött på mej sj, Igen! Förstår inte, man borde ju lära sej kan man tycka? Men nu är det ändring som gäller.!

Blivit helt besatt av att flytta igen, vill så bort här ifrån just nu, bara allt är tråkigt här. Vill till Gbg nu! Till och med kollat jobb å bostad på internet, haha, lite surt bara att jag är fast här i åtminstånde 1 år till. Men sen så, då dra flyttlaset, eller hur Johanna?! :)


Ska dock ner en sväng snart, å i helgen som kommer dyker ju Emelie upp, så får ju lite gbg(eller ja Borås, eller Kinna) känsla då. Får leva på det.. :)


Annars så måste jag ta och komma på en present till Monica som fyller 60. Inte lätt det där, vill ju att det ska vara nått som passar henne, fast lite roligt å ja jag vet inte. Men det löser sej, har ju ett tag till å fundera, kanske nån god likör eller nått? Hanna har hon nån favorit sådär? hehe hjälp mej!:))



Dagens låt: Winerbäck (vilken låt som helst:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja guud det är ju så svårt med presenter!

Likörer, hmm..Hon har lätt för att få halsbränna så vad som helst får det inte vara, hihi ;)

Men jag vet att hon gillar Kahluha eller hur det stavas?



Jag mäåste verkligen komma på nåt som vi ska ge henne. Så svårt! Vill helst ge nån resa eller nåt.. Nån föreställning eller liknande..



2009-03-09 @ 15:41:17
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: drömmen.

Flyttlasset går samma dag som du är klar med skolan.:)

2009-03-09 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0