Inlägg 32

Haft en jätterolig helg hos Malin i Linköping. Vin, mat och melodifestivalen. Så kul!
Lyckads dock äta så mycket denna helg så jag lär ska få leva på vatten i flera veckor framöver om det ska jämna ut sej. Som Emelie så fint på pekade, åt jag hela 4 hamburgare, 6 bröd, en exstra stor pommes och hur mycket dricka som helst på Mc donadls i lördags, la då även till nästan ett kilo godis, en kebabtallrik, vin å cider i mängder och så smörgåsar å chips. härligt.

Men imorgon är det måndag igen, veckorna springer som sagt iväg.

Men om 2 helger är det båtutflyckt inplanerad. Sen är det Varberg och för hoppningsviss gbg med.

Ska även kolla hur man gör för att sätta upp sej på lägenheter i Gbg, för ditt ska jag å Johanna nästa sommar!!!

Har även gått och blivit kär Chuk (lr hur namnet stavas) i Gossip girl. bara så underbart dryg å söt. haha

Ska hoppa in i duschen nu, så jag är redo när Beck börjar sen.


Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0