Inlägg 33

Idag är det nått så sjukt synd om mej, Har både tandvärk och mensvärk, är fan inte helt okej.
Men tackar gudarna för alvedon, eller vad det är för piller jag stoppar i mej, utan dem hade jag nog gått under.
Kan väl kanske tyckas att jag borde ringa till tandläkare nu när jag gått med ont i snart en vecka, men ne, hoppas fortfarande att det på nått magiskt sätt ska gå över. Varken vågar eller har råd att går ditt. Men kollade upp om högkostnadskyddet på internet förut och tror att om jag fattade det hela rätt, så får man 50% avdrag efter 3000 kr. Har nämligen en känsla av att det är min visdomstand som jävlas, å det betyder en jävla massa pengar, och smärta, den har ju liksom inte ens kommit fram ordentligt, å vet att mamma berättat att de då kan skära fram den, å bara neeeeeej de vill jag ej!

Mitt internet har även fått sej en knäpp, vet inte riktigt vad jag har lyckats ställa in men alla sidor vill inte riktigt visa sej på första försöket, som när jag kommenterar å sånt, då funkar det inte alls.
Inlägget jag skrev innan skrevs igår men av nån anledning hade det inte alls puplicerats. men men.




Dagens drog: Alvedon


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha. Nyfiken? :)



Kom och var med oss ikväll! Festa till det lite :D

2009-03-21 @ 16:29:03
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0