Inlägg 34.

Åter igen lärt mej läxan att man måste äta ordentligt innan man festar. Fattar inte att de ska va så svårt å få in, och fattar verkligen inte hur det är möjligt att det jämnt är de dagarna jag ska ut på som jag inte är konstant mätt, menar äter ju typ hela tiden annars så..

Annars hade jag ju en tanke att jag skulle ta det lungt denna hel, det sket sej! Emma å jag va hos Dennis å festade igår, sen kinesen å parken å efterfest. Trevligt!

Innan på dagen lekte jag me Hugo! Han gungade för 1a gången, skrek som om han inte fått mat på år och dagar (fast det typ va alldeles nyss), sov som en stock och besökte systemet.(haha han sov dock under tiden vi befann oss i den butiken så ni behöver inte va oroliga att jag gett honom några men eller så :)

Fick även höra att jag tydligen inte alls är populär i vissa "kretsar", men som att jag bryr mej, kan tänka mej vilka det är som inte gillar mej å de är fan inte mycket å hänga i grannen de heller.


Annars så är det ny vecka imorgon, dags att ta tag i alla prov å det som kommer framöver, måste skriva klart en "uppsatts" som ska va inne nästa måndag, och eftersom det är kryssning/60års kalas nästa helg så har jag en känsla av att jag inte kommer ha så mycket tid över för den sen :)
Skulle även vilja gå på vip-kvällen i gränden på torsdag, får se om det hinns med!

Ne nu ska jag ta fram min blåbärsglass och kolla på Beck!

God Natt


Dagens låt: Pussycat dolls - I hate this part


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gick skitbra på bowlingen :) Jag ledde först vet jag, men sen kommer jag faktiskt inte ihåg om jag vann. Eller om Henke gjorde det? Men vi kan säga att det var jag som vann, hehe.

Nej, ingen utgång efter det. Vi drog o käka istället o sen taxi hem. Hade ju tänkt komma till er, men klockan drog iväg..

Ni hade kul då?



HAHA. Vilka är du inte populär hos?!

Slår vad om att det bara handlar om avundsjuka!



Ses på lördag! Eller..?



Puss!

2009-03-23 @ 15:27:40
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jaa.



Just det, tack för inbjudan :) Kul! Jag kommer :)



Puss

2009-03-24 @ 17:50:12
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0