Inlägg 37

Måndag igen. Sitter i skolan som vanligt, tycker faktiskt det är riktigt trevligt här, allt bättre än å sitta hemma själv å glo hela dagarna!

Helgen var super kul. Haft det så roligt!!
Vägen upp i fredags var dock inte lika rolig, det snöade som fan! Emma som åkte på att köra första biten låg i 60km/h på motorvägen, var faktiskt riktigt läskigt där. Efter Nyköping åkte Åsa på att köra istället, det lättade som tur var upp lite då. Men man kan ju undra var alla plogbilar var, inte en ända på hela vägen upp såg vi, lite illa allt!
Sen var det cider å smörgås innan vi gick ombord på båten, men guuuud vilka underliga människor det finns, fulla å äckliga. Men som tur va så hade det visst lyckats komma med en del "normal" på båten med:)
Gungade gjorde det ordentligt en stund med, Emma å jag vart då tvungan å då å hörde hur länge det skulle hålla på, en 1h till sa de, å då kändes det okej, när man visste att det skulle få ett "slut". Sen gör pratade jag och Kamilla med The poddles (eller?) halva natten. Haha vände väl som sagt kappan efter vinden där, men men, kul var det:)

Lördagen var väl helt okej den med, var väl dock sådär lagom sugen på att börja dircka igen, men det gick med.
Begav mej direkt till Hannas mammas fest när vi kom till Mjölby, drack vin å dansade, kul värre:) Sen drog jag och Hanna till parken, träffade sussie där. Kul med, dock var jag egentligen alldeles för tröt för att festa, men allt går om en vill.

Söndagen spenderades i sängen, vaknade å mådde prima, Ända tills 17. typ då jag kände hur jäkla hungrig jag va, kom väl bakis-smällen för både fre å lör. Men efter lite mat å en 1h sömn så var jag människa igen:)

Denna vecka har vi både prov och inlämningsuppg. känns sådär kul. men det ska säkert gå. Nästa vecka så drar ju praktiken igång, det känns också sådär, hoppas såååå att de kan fixsa så jag är ledig de helgerna jag vill.!

Kan även meddela att jag bytt dag på kalaset, det är på lördagen istället, kom fram till att det var flera som kunde då, och så slipper man va bakis på påskafton.:)

Ne, ska ta tag i ett av alla arbeten nu kanske.

Dagens låt: The poodles - Night of passion ;) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det på påskafton alltså?



Puss!

2009-03-30 @ 19:32:08
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0