Inlägg 48

Mitt internet har visst bestämt sej för att sluta fungera, förstår inget. Och helt handikappad känner jag mej.

Sitter i skolan nu, ska ta tag i praktikuppgifterna. kul, inte.

Helgen i Varberg var gör nice. Förstår verkligen inte vad jag gör här hemma, trivs alltid så himla mycket bättre borta. Men visst, är man borta ett tag så blir det ju som hemma tillslut, långdraget. Borde egentligen flytta runt hela tiden, så det bara blir nya upplevelser å platser konstant. Vore inte helt fel:)

Igår var jag tillbaka hos Tessan igen, precis som vanligt, är väl dock en av sakerna som faktiskt är roligt hemma, å träffa alla vänner.

Ska även ta och höra med Sofie om hon och Hugo ska hem till mamma å pappa nått i veckan. Köpte en tröja till Hugo i Ullared, var där en sväng i lördags, måste ju se hur söt han kommer va i den liksom, Allt klär ju en skönhet så ;)


Dagens väder: Blä




 


Kommentarer
Postat av: Hugoww

2009-05-05 @ 11:35:52
Postat av: Hugo

skkkkkkkkkkkkkkkkkkkkköc mmmmmmmmmm ök398?Ujo



Mamma tolkar:

Så snällt av dig att köpa en tröja till mig:)

2009-05-05 @ 11:36:55
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0