Inlägg 51

Befinner mej just nu i Sthlm, varit här sen i torsdags. Tog Bus4you upp, sjukt sköna sätten, kommer verkligen aldrig mer kunna åka me Swebus nu. 

Torsdagen var det kalas för Cisse, en riktig lebbfest helt enkelt, avslutade det hela på gayklubb, så nu kan jag stryka det från min "att göra lista":)

Fredagen blev det inte mycket gjort, lämnade endast lägenheten för att inhandla alkohol. Så blev det förfest hemma hos Ellen. Sen en sväng till nått ställe här på Telefonplan.

Denna dag börjades dock med Mio min Mio filmen, hade inte sett den innan, vilket ju inte alls va okej. Men fann den sådär va. inte Lotta direkt.

Sen åka jag in till staden med Johanna, vi har gått gått och gått. Först va vi och åt på Söder, sen tog vi oss till gamla stan där vi trängdes med en massa turister. Efter det gick vi förbi Slottet, där vi självklar hoppade in och hälsade på Kungen, efter det gick vi förbi GrandHotel där alla kändisarna bor när de är här på besök. Sen fick ju jag såklart den birljanta ideen att vi skulle hoppa i lite snabbt på Zara, bara för att titt liksom, ha, gick därifrån med shoppingpåsar båda två. Sen tog vi oss till stureplan och letade kändisar, såg dock ingen såklart, men fick iallafall se den kända Svampen.
Innan  vi begav oss hem gick vi förbi Hötorget å köpte oss en massa jordgubbar.

Kvällen är planerad pyjamasparty men flöt. Nice nice.

Är inte det minsat sugen på att åka hem imorgon, vill verkligen inte! 
Förstår inte heller hur jag ska ha tid att jobba denna sommar, har en massa saker som jag ska göra ju! Har visserligen absolut inga pengar så det är ju kanske tur att jag inget kommer hinna hitta på.
 



Dagens mat: Flöt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0