Inlägg 171

Påsken 2010 har än så länge varit himla trevlig!

I fredags var jag med Ellen och Matte på Ikano, där inhandlades det enbart 1 ny blomma (bra Elin). Sen åt vi på det nya Burger King.

På kvällen körde Ellen in oss till Emma och Wirf, där det förfestades inför Parkhallen.

Parkhallen var trevlig, dock var alla antingen 18 eller 50, så kände mej en lite missplaserad sådär. Men trevligt var det, Emma var ju med så:)

Hem tryckte vi in oss alldeles för många i bilen, där Emma och jag fick kommentaren "kom ihåg deras ansikten" mott oss. hoho.

Sen efterfestades det på Per H. gatan.

Dagen efter åkte jag på att köra Mattes bil hem till Mjölby igen, eftersom herrn fortfarande var fuller. Bakis pizza o allmänt tjatande blev det efter det.

Kvällen "slapp" jag festa, så åkte in o kollade när min fina lilla bror sparkade boll och sen hem till Tanja och kollade tv å hade det allmänt trevligt.

Idag kom jag inte ur sängen förrens 12, gött värre. Blev dock smått förskräckt då det ringde på dörren och jag såg ett barn utanför, bara nej nej nej, inga påskkäringar hitt, har inte en godisbit hemma så långt ögat når. Men sen upptäckte jag ju att det var Molly så ja. haha. Gungat och druckits kaffe i solen har det hunnits med än så länge. Ska strax hoppa in i duschen o sen åka in till Ellen och Pernilla i Lkpg, ikväll blir det stan:)

Gårdagens obligatoriska bakis pizza med Cola.

(massa mer bilder kommer:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0