Inlägg 172

Påskafton blev en himla bra dag.

Tog 15tåget in till Lkpg där Ellen och Pernilla redan korkat upp vinet. Satt och små drack lite och gjorde oss iordning för kvällen.

Vid sju kom Matte in och joinade oss, o vi spelade Tjejmiddan.

Framåt 10tiden ramlade det in en massa mera folk, Åsa och Hanna bland annat.

Sen gick vi "hela" vägen till Harrys, där vi fick köa i ett halvår för att komma in, men tur var väl att vi gjorde det, för så skoj var det!

Efter så begav vi oss åter till Pernilla för lite efterfest.

Igår var det stor projektet att ta sej hem. Sen däckade jag i soffan ett par timmar o efter det gick jag ner till Tanja.

Tog oss in till Mantorp där vi hämtade bilbarnstol och tryckte i oss pizza. Sen hem till Tanja för soffläge och Luftslottet som sprängdes.


Idag sov jag alldeles för länge. Sen tvingade jag och Kamilla med Ellen på fotboll i Boxholm.
Tog oss hem till mor min efter och pussade sönder Hugo lite snabbt.
Sen en sväng förbi Marie där vi träffade andra barnet för dagen, Alfred.

Nu sitter jag och Ellen o kollar på Frank Wagner.


Imorgon är det dags för äckelpraktiken, Vill I N T E!


Burger King besök.




Kortspel innan parkhallen.



Förfest folk.



Fulla flickor på Parkhallen:)



Matte och jag tog väl ungefär 200bilder innan vi kom fram till att det inte gick o få nån vettig.






Fredagen var det fotboll och sen spenderades kvällen hos Tanja:)
(antar att hon kommer mörda mej för att jag lägger upp bilden här, men det skiter jag i;)




Lördagen började med kaffe och gungande i Solen!




Ellen (drottningposen) hos Pernilla




Innan alla alla kom, tjejspel.


Tyvärr så glömde jag minneskortet i datorn, så blev inte mycket fler kort från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0