Inlägg 175

Idag har Ellen varit med på radio. Hon stod i mitt sovrum och pratade med folket på p3 medans jag satt som klistrad vid datorn utanför.




Ellen satt och skrek efter Kristin som vägrade komma ut på Msn innan det var dags.




Efter att det var gjort var hon mera hispig än innan, haha.




För er som vill lyssna, gå in på P3, humorhimlen. Dagens avsnitt 7/4 :)



Annars börjar jag tydligen bli sjuk, vilket jag verkligen inte har tid och lust med! Kul om man missar en massa från praktiken och får ta igen det senar. Nej TACK.


Pratade med mamma förut, och tydligen så måste man ha sitt eget kalas när man fyller 24, känner jag sådär inför. Hade ju tänkt att jag fick önska mat av henne som alltid. hehe.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0